
Vi kommer gärna till er och håller utbildning!
Ibland är det mest praktiskt att hålla utbildningen i sina egna lokaler och slippa resorna. Då är en intern utbildning på plats hos er bästa alternativet. Ni kan antingen plocka hem en av våra öppna kurser precis som den är, eller anpassa den efter era specifika önskemål.
Utbildning för era ledare
Till exempel passar ledarskapsutbildning bra att genomföra anpassat. Era chefer kanske behöver en genomgång av hur de håller effektiva samtal med personalen. Utbildningen Chefens samtal ger kunskaper om både medarbetarsamtal och svåra samtal. Eller är det så att era chefer behöver förstå det här med företagsekonomi lite bättre? Då kan vi genomföra utbildningen Ekonomi för icke ekonomer för dem. Vi har även utbildare som kan komma till er och hålla utbildning i att vara ny som chef, ledare eller projektledare.
Utbildningar för er kundtjänst eller support
Alla som arbetat med att möta kunder har fått ta emot klagomål. Dessa är inte alltid lätta att hantera, men med kunskaper går det betydligt lättare. Vi genomför ofta interna och anpassade utbildningar i kundservice och bemötande, klagomålshantering, effektiva telefonsamtal och att hantera besvärliga kunder.
Kombinera ämnen under en anpassad utbildning
Kombinationsmöjligheterna i en anpassad utbildning är många, vilket gör den till ett mycket flexibelt alternativ. Ni kan plocka ihop bitar från olika utbildningar och våra skickliga utbildare väver samman dem till en helhet som passar för er verksamhet.
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert och förslag till program för er. Använd Offert-knappen för att skicka ett mejl till oss. Vi svarar snabbt!
Exempel på utbildningar som ges som företagsinterna:
• Kundservice, kundbemötande och kundrelationer
• Arbetsledarutbildning
• Ny som chef / Ny som ledare
• Projektledning och projektplanering
• Att leda i kris
• Förhandlingsteknik
• Excel, Word och Project på alla nivåer
• Ekonomi för chefer och medarbetare
• Personlig effektivitet
• Försäljning
• Presentationsteknik
• Medarbetarsamtal
• M fl
Självklart anpassas kurserna efter era behov och förutsättningar.
Andra behov av utbildning?
Har ni egna önskemål på ämnesområden för er interna utbildning så tveka inte att kontakta oss. Vi har ett stort nätverk av utbildare inom ett stort antal ämnesområden.
Så här säger våra kursdeltagare:
Uppfyllde mer än mina förväntningar. Hela utbildningen och Martins sätt att möta individer på individens nivå. (Anpassad utbildning i ledarskap)
Väldigt intressanta frågeställningar och många "aha-moments" under guidning av en karismatisk guide. Många tankeställare samt även att tänka sig in i andras situation samt "tänka om". Mycket bra utbildning som jag mer än varmt rekommenderar. (Anpassad utbildning i service i chatt och mejl)
Rolig, inspirerande. Lättsam, tydlig i tal, bra input, är pedagogiskt på en roligt sätt vilket är positivt. Speciellt delen om telefonsamtal, att man "ser" varandra genom rösten. (Anpassad utbildning i telefonbemötande)
Kursen var mycket bra, detta behöver vi mycket mer av :-) (Anpassad utbildning i kundbemötande)
Bra med bakgrundsförståelse för att möjliggöra att jag lättare kan skapa mig mina egna verktyg i mitt ledarskap. En bra introduktion till fortsatt arbete inom samma tema, där förutsättningar gavs för att skapa mig mina egna verktyg i mitt ledarskap. Tack! (Anpassad ledarskapsutbildning)
Givande utbildning med många skratt. Kursledaren rätt person på rätt plats! Många handfasta tips, min önskan var att få hjälp med att hantera besvärliga samtal och där fick jag många verktyg att ta till : ) Jättebra utbildning med många råd både för jobbsamtal men även att använda privat. Många aha upplevelser! (Anpassad utbildning i kundservice)
Mycket bra engagerad föreläsare. Kunnig och bjuder på sig själv. Tar upp många vardagssituationer som gör att man förstår mycket mer om hur det påverkar andra runtomkring. (Anpassad fördjupningsutbildning i kundservcie)
Roligt o tänkvärd tid för egen reflektion och i grupp. Tar särskilt med mig självinsikt och att kunna bemöta och behålla lugnet samt vad man skall bemöta och inte. (Anpassad fördjupningsutbildning i kundservice)
Christer levererade en utbildning som var inspirerande, tänkvärd och mycket lärorik. Spot on. Tack! (Anpassad utbildning i kundservice)
Bra och relevant innehåll. Mycket bra och kunnig föreläsare. (Entreprenadjuridik)
Överraskande bra, väldigt värdefulla tips och råd som jag kan ha med mig dagligen i mina kundmöten. Mycket roliga inslag som gör att allt blir lättare att ta åt sig. Jag hade ganska höga förväntningar, men de uppfylldes med råge. (Kundbemötande)
Föreläsaren var pedagogisk och gjorde sig förståelig. Vi fick när som helst stoppa henne för frågor. Vi fick konversera två och två och i helgrupp. Bra med lagom press :-) Mycket givande, många bra tips och många skratt. Vill ha mer ;-) (Engelska för administratörer)
Informativ, underhållande och insiktsfull. Att diskutera människans beteende är mycket intressant. Det märks oerhört tydligt att Christer brinner för detta. Vilken energi och engagemang han har! Verkligen inspirerande. Ny kunskap och i synnerhet nya perspektiv på redan befintlig kunskap. Det är alltid roligt och nyttigt att lyfta blicken och reflektera. Särskilt tillsammans med sina kollegor. (Anpassad kundbemötandeutbildning)
Intressant innehåll och bra upplägg av innehållet!! Föreläsaren var mkt bra och inspirerande!! Skulle vara kul att ha som handledare på gruppledarnivå regelbundet så att vi som gruppledare skulle kunna arbeta med ledarskapet på ett helt annat sätt året runt. (Ledarskapsutbildning)
En kurs som jag har nytta av i alla delar av livet. Möten med människor. Hur fungerar jag hur fungerar andra och vad kan jag göra för att möta mina medmänniskor. (Kundservice)
Väldigt bra paketerat - mkt innehåll på bara en dag. God förmåga att sortera och förmedla de viktigaste delarna. (Projektledning)
Här är några röster från Ejendals utbildning i service våren 2023:
"Utvecklande och användbart!"
"Helt lyrisk och fylld med energi, det var en jättebra och givande dag. Christer får 10 av 10."
"Den här utbildningen önskade jag hela företaget skulle gå."