
Vi kommer gärna till er och håller kurs!
Ibland är det mest praktiskt att hålla kursen i sina egna lokaler och slippa resorna. Då är en intern utbildning på plats hos er bästa alternativet.
Ni kan antingen plocka hem en av våra öppna kurser precis som den är, eller anpassa den efter era specifika önskemål.
Kanske behöver er kundtjänst en utbildning som innehåller både klagomålshantering, effektivt kundbemötande samt ett särskilt avsnitt om att hantera besvärliga kunder. Då kan vi komma och hålla en sådan utbildning.
Era chefer kanske behöver en genomgång av hur de håller effektiva medarbetarsamtal. Eller en genomgång i företagsekonomi. Vi har utbildare som kan komma till er.
Kombinationsmöjligheterna i en anpassad utbildning är många, vilket gör den till ett mycket flexibelt alternativ.
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert och förslag till program för er. Använd Offert-knappen för att skicka ett mejl till oss. Vi svarar snabbt!
Här är några exempel på utbildningar som ges som företagsinterna:
• Kundservice, kundbemötande och kundrelationer
• Arbetsledarutbildning
• Ny som chef / Ny som ledare
• Projektledning och projektplanering
• Att leda i kris
• Förhandlingsteknik
• Excel, Word och Project på alla nivåer
• Ekonomi för chefer och medarbetare
• Personlig effektivitet
• Försäljning
• Presentationsteknik
• Medarbetarsamtal
• M fl
Självklart anpassas kurserna efter era behov och förutsättningar.
Andra behov?
Har ni egna önskemål på ämnesområden så tveka inte att kontakta oss. Vi har ett stort nätverk av utbildare inom ett stort antal ämnesområden.
Så här säger våra kursdeltagare:
Bra och relevant innehåll. Mycket bra och kunnig föreläsare. (Entreprenadjuridik)
Överraskande bra, väldigt värdefulla tips och råd som jag kan ha med mig dagligen i mina kundmöten. Mycket roliga inslag som gör att allt blir lättare att ta åt sig. Jag hade ganska höga förväntningar, men de uppfylldes med råge. (Kundbemötande)
Föreläsaren var pedagogisk och gjorde sig förståelig. Vi fick när som helst stoppa henne för frågor. Vi fick konversera två och två och i helgrupp. Bra med lagom press :-) Mycket givande, många bra tips och många skratt. Vill ha mer ;-) (Engelska för administratörer)
Positive atmosphere, the course is good as initial training, the trainer gave individual tips for every participant. (Presentation technique)
Intressant innehåll och bra upplägg av innehållet!! Föreläsaren var mkt bra och inspirerande!! Skulle vara kul att ha som handledare på gruppledarnivå regelbundet så att vi som gruppledare skulle kunna arbeta med ledarskapet på ett helt annat sätt året runt. (Ledarskapsutbildning)
En kurs som jag har nytta av i alla delar av livet. Möten med människor. Hur fungerar jag hur fungerar andra och vad kan jag göra för att möta mina medmänniskor. (Kundservice)
Utbildningen klaffade perfekt med vad vi ville ha och vad vi håller på med just nu i förbättringsarbeten i supportfunktionen. Mycket bra och engagerad föreläsare. Mycket rolig och vi hade många roliga skratt. Var mycket pedagogisk och förklarade bra och engagerade oss i perfekt mängd. (Telefonbemötande)
Väldigt bra paketerat - mkt innehåll på bara en dag. God förmåga att sortera och förmedla de viktigaste delarna. (Projektledning)
Utbildningen var bra och kändes verkligen skräddarsydd för oss. Mycket matnyttigt, tänkvärt och användbart i vårt jobb. Proffsigt och det framgick tydligt att Christer var genuint intresserad av ämnet, bjöd på sig själv och var påläst om vad just vi håller på med. Bra pedagogik och omväxlande med övningar för oss deltagare. (Kundbemötande)