FÖRETAGSANPASSAD UTBILDNING

NÄR NI ÄR FLERA SOM HAR BEHOV AV KOMPETENSUTVECKLING ÄR FÖRETAGSANPASSAD UTBILDNING ETT SMART VAL

En företagsanpassad utbildning kan genomföras på plats hos er, i en lokal anordnad av oss eller online via datorn - ni väljer!

Fördelar med anpassad utbildning:

  • Kostnadseffektivt - undvik resor och övernattningar för medarbetarna
  • Anpassat innehåll efter er verksamhet
  • Kunskapen får snabb spridning i organisationen
  • Möjlighet att prata med kursledaren om innehåll och upplägg, utan krav på beställning
  • Alla får samma information och samma förutsättningar att omsätta kunskapen i praktiken
Christer är en superbra inspiratör. Vi fick många bra tips och redskap som man kan använda. Super super bra!!
Våra kurser inom

FÖRETAGSANPASSAD UTBILDNING

Digital utbildning
Anpassad online-utbildning

Vi har flera lärarledda online-utbildningar som vi anpassar efter era behov. Ni kopplas upp mot läraren via t ex Teams eller Zoom och får en effektiv och interaktiv utbildning i ledarskap, hantering av besvärliga kunder, använda Teams, Excel/Word/Project m fl. Enkelt och snabbt - direkt i era datorer!

Intern utbildning
Anpassad utbildning hos er

Vi kommer gärna till er och håller kurs! Ni kan antingen plocka hem en av våra öppna kurser precis som den är, eller anpassa den efter era behov. Ni kan även välja ett ämne som vi inte har i vårt öppna utbud. Vi har ett stort nätverk av kursledare, och kan erbjuda allt från ledarskap till presentationsteknik.

Hyra lokal
Nyhet
Hyr vår lokal för er interna kurs eller möte

Nu kan ni hyra vår egen kurslokal! Toppen om ni är ett mindre sällskap på ca 6-8 personer. Fullt utrustad, fräsch och hemtrevlig. Vi kan även arrangera en intern utbildning bara för er i lokalen. Perfekt t ex för kundservicegruppen som behöver en egen kurs i kundbemötande! Mejla till oss för en offert.

Telefonbemötande

Lär att ge ett bemötande i telefonen som upplevs som både professionellt och förtroendeingivande. Du lär dig att arbeta med den viktiga inledningen av samtalet, att identifiera kundens behov och att styra kommunikationen genom smarta ordval.