KUNDSERVICE & BEMÖTANDE

VISST VILL DU GE KUNDSERVICE I MÄSTARKLASS?

Kundservice lönar sig i form av nöjda och återkommande kunder

Det bästa konkurrensmedlet ni har är den service som erbjuds kunderna. Exceptionellt gott kundbemötande sprider sig och fungerar som den bästa reklamen. 

Välkommen till våra kurser i kundservice och lär dig hur du ger utmärkande god service i praktiken - det kommer snabbt att löna sig!

Jag fick med mig många användbara tips och aha upplevelser. Inspirerande, kunnig och glad. Kursen med Sofie får stort plus och jag kan verkligen rekommendera den till andra.
Våra kurser inom

KUNDSERVICE & BEMÖTANDE

Service via mejl och chatt
Att ge service via mejl och chatt

Denna kurs i kundservice lär dig att mejla och chatta professionellt, tydligt och trevligt med kunderna. Du lär dig bemästra den digitala kontakten med kunderna och banar vägen för suverän service i skrift. Du lär dig uttrycka dig kundorienterat såväl som trevligt, snabbt såväl som korrekt.

  • Stockholm (klassrumskurs) 6 okt 2021
Besvärliga kunder
Besvärliga kunder

Få redskap med denna kurs i kundservice så att du kan hantera varje typ av besvärlig kund, t ex den hotfulle, den arrogante, den aggressive och offret. Lär dig att förstå varför vi så snabbt går i försvarsställning när vi blir pressade och lär dig vända negativ stress till positiv utveckling.

  • Stockholm (klassrumskurs) 21 okt 2021
Kundbemötande
Kundservice i världsklass

Efter denna kurs i kundservice har du lärt dig hur du ger ett utmärkande gott kundbemötande! Vad är skillnaden mellan bra och dåligt kundbemötande och vad är egentligen god kundservice? Kursen utvecklar din professionella yrkesroll och lär dig att ge det lilla extra som gör den stora skillnaden.

  • Stockholm (klassrumskurs) 5 maj 2021
  • Distanskurs 5 maj 2021